6. WillPower nyári tánctábor nagyoknak

Ismét itt az idő: beköszönt a nyár, a meleg, a táborozási időszak, és idén sem maradhat el az év egyik legnagyobb eseménye a TÁÁÁÁBOOORRRR!!! 6. almalommal verődünk csapatokba, és megszálljuk a WillPower életérzéssel azt a kis üdülőfalut, ahova már 3 alkalommal is ellátogattunk, és életre szóló élményekben gazdagodtunk (és gazdagítottuk a helyieket), az Eger melletti Bogács települést!

A szokásos programok idén sem maradnak el, azaz lesz játék, vetélkedő, STOP, harci puszi, liszt, tojás, „róka”, csapatbemutatók, retro és egyéb partyk, fürdőruha, strandolás, evés-ivás, éjszakai dumapartyk, szívatókártyák, puszigyilkosságok, tejszínhab, citromevés, tábor előtti készülődés, tábor utáni vágyakozás, és természetesen sok-sok tánc, új koreográfia, nyári dallamok, break, új tábortéma és megannyi más…

Vagyis, ismét megpróbáljuk feledhetetlenné tenni ezt a nyarat is, hogy Szeptemberben az iskolapadban, a munkahelyeken legyen mit mesélni a barátoknak, haveroknak!

A táborba külön busszal utazunk, kedves Lajosbátyánk idén is áll rendelkezésre, hogy hallgassa a szűnni nem akaró nevetést, vihogás, bugyuta kérdéseket a buszon odafelé, és láthassa a leharcolt, fáradt, alvó fejeket hazafelé! Kedves kopasz Somogyibá’ barátunk pedig már nagyon várja, hogy ismét megszálljuk a Viki apartmant, és hallgathassa az éjszakai ricsajt, napközben a legjobb Hip-Hop és R&B zenéket, és láthassa aznap éppen ki lett lisztes, tojásos, vagy csak vizes…

A szálláson 6 ágyas szobák, teljes ellátás vár bennünket! A bogácsi fürdő pedig teljesen felújítva, csúszdaparkkal megspékelve kb. 5 percnyi sétára van ismét tőlünk, nem költözött messzebb!

A tábortematika a szokásos:
– délelőtt délután edzés
– napközben vetélkedők, csapatversenyek, játékok
– este minden naphoz külön témájú buli!

Szombaton pedig ellátogatunk a híres nevezetes pincesorra, ahol már sokan megkóstolták a finomabbnál finomabb „szőlőleveket”…

Sajnos a tabor idén egy hétvégésre szorítkozik az idő hiány miatt, de ez ne tántorítson el senkit. Mi ugyanolyan izgatottan várjuk a tábort, mintha egy teljes hétre mennénk. :)

Időpont: 2015.július 22-27. (szerdától hétfőig) 2015.július 24-26. (Péntektől vasárnap estig.)
Ár: 33 000 Ft 12 000 Ft

Első részlet befizetés határideje: június 29.
Második részlet befizetés határideje: július 12.

Utazás: Busszal, a dunavarsányi vasútállomástól egészen a szállásig!

III. WillPower gyermektábor - Délegyháza

A tábortémát, a csapatok beosztását, feladatokat, szokásos módon pár héttel a kezdés előtt a Facebook-on közzétesszük! ☺
Kérdésekkel forduljatok Nikihez +36 70/631 8983 vagy Lacihoz +36 20/431 2873

A táborba Mindenkit szeretettel várunk, legyen kezdő vagy haladó táncos, vagy csak a jó társaság, hangulat és kikapcsolódás kedvéért tartana velünk!

Lájkolj és mondd el nekünk mit gondolsz!